- Reklamace budou vyřízeny v souladu s Reklamačním řádem internetového obchodu www.kristalovysvet.cz a v souladu
s ustanovením Občanského zákoníku. - V případě doručení objednaného zboží prostřednictvím některého z přepravců je kupující povinen zboží zkontrolovat, zda nevykazuje vady způsobené přepravou. Pokud ano, je kupující povinen zboží nepřevzíta sepsat s pře-pravcem zápis o škodě. O případném poškození zboží během přepravy je kupující povinen neprodleně informovat také prodávajícího.
- Při osobním odběru zboží je kupující povinen překontrolovat zboží při jeho převzetí a zjevné vady je povinen ihned uplatnit u prodávajícího. Zjevné vady zboží uplatněné u prodávajícího později nebudou prodávajícím uznány.
- Délka záruční doby je stanovena v souladu s Občanským zákoníkem. U zboží určeného ke konzumaci je délka reklamační lhůty dána dobou minimální spotřeby konkrétního výrobku.
- Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží kupujícím.
- Vznikne-li na dodaném zboží reklamovatelná vada je kupující povinen oznámit zjištěné závady písemně
na adresu Karel Rešl, Štítného 24 Nová Včelnice 37842. Zákazník je povinen doložit způsob nabytí zboží účetním dokladem a informovat prodávajícího, jakým způsobem závada vznikla. - Do 3 pracovních dní bude kupující informován o dalším postupu.
- V případě oprávněné reklamace bude zákazníkovi nabídnuta sleva z kupní ceny nebo bude opravené či nové zboží zasláno zákazníkovi na náklady prodávajícího. Zboží zasílané na reklamaci nelze posílat prodávajícímu na dobírku. Zboží k reklamaci je možné zasílat pouze doporučeně.
- Rozsah záruky – prodávající nepřebírá odpovědnost za vady vzniklé neodbornou manipulací, viditelným mechanickým poškozením, nesprávnou péčí o zboží a nedodržením instrukcí prodávajícího.
V Nové Včelnici 25.5.2018
Karel Rešl